Saltsjö-Boo IF

Samarbete med Skills Academy
2021-09-27 13:46
Nu öppnar Skills Academy  med Anders Svensson  i spetsen, sitt fotbollscenter i Sickla Köpkvarter!

Skills Academy Powered by TOCA är i grunden ett Amerikanskt koncept och med det även världens största aktör för kompletterande fotbollsträning.

Saltsjö-Boo IF kan nu stolt meddela att alla medlemmar i Saltsjö-Boo IF får en unik klubbrabatt om 15% på hela Skills Academys sortiment.

Skills Academy erbjuder allt från individuell träning till lagträning, camps, clinics, födelsedagskalas och även ett mysigt litet café med shop inne på centret.

När du bokar pass online så dras rabatten av direkt, eller om ni kan visa upp att ni är medlemmar när ni är inne på centret, så erhåller ni rabatten i kassan.

Rabattkoden får ni separat via SportAdmin och er lagledare.

Varmt välkomna hälsar Anders Svensson och vännerna på Skills Academy”

Skills Academy, Planiavägen 3 i Nacka

www.skillsacademy.se